EDIŢIA A III-A

Stimati studenti,

Lansez acum a treia editie a premiului. Asa cum v-am spus este vorba de arheo-internet. Sa va spun despre ce este vorba:

Spatiul virtual, asemenea spatiului fizic are numeroase colturi intunecate, unghere uitate si… fisiere pierdute. Este vorba de informatii de diferite tipuri:
1. Opere de arta arhivate in format .los in 1983 de Biblioteca Congresului American si salvate online, care au colindat Internetul pentru mai bine de 25 de ani… ca niste adevarate fantome (mai multe informatii gasiti pe site-ul http://jeffreymoser.com/11.html).
2. Posting-uri cu reclame vechi, care nu se mai afla teoretic pe niciun site si care totusi… exista (nu, nu le cautati pe youtube).
3. Cinematic-uri de jocuri care… teoretic sunt freeware, dar care practic sunt foaarte greu de gasit.
4. Carti arhivate de Biblioteca Congresului in format electronic si salvate in anii ’80, care la fel… nu mai exista si totusi…
… si lista continua. In Statele Unite exista un demers concertat din partea Bibliotecii Congresului pentru a cartografia si … consemna istoria Internetului, iar asemenea “comori” au o importanta deosebita in acest demers.

Misiunea voastra (daca sunteti interesati) este:
Gasiti asemenea fisiere si trimiteti-le pe mail sau ati putea sa mi le aratati direct.
Voi puncta originalitatea si… dificultatea, asa ca ma intereseaza:
1. adresa url
2. modul in care le-ati gasit
3. raritatea

Pentru a castiga trebuie sa imi argumentati ca acoperiti toate cele 3 puncte.

Premiul va consta intr-o carte paperback de data asta. Ma voi asigura ca merita.

Sper ca v-am atras atentia.

Cu respect,
Mihai Burlacu

PREMIUL EDIŢIEI A TREIA A FOST CÂŞTIGAT DE RĂZVAN IONUŢ DOBRICĂ

EDIŢIA A II-A

Monsieur profesor Mihai Burlacu revine cu o nouă provocare. Detaliile jos.

Buna seara,

Ca urmare a post-ului “Reclam”atii, as dori sa va propun un nou “task” (daca se poate numi asa)… (un soi de premiul Mihai Burlacu II)… bineinteles, daca sunteti dispusi sa faceti asa ceva. Din nou… nu are nicio legatura cu scoala. Asadar… “here goes”:

Mission: Vreau sa imi gasiti Stencils-uri realizate de adbusters in Brasov. Da, EXISTA, iar in toamna anului trecut, cei din anul III comunicare mi-au adus o gramada. Sunt sigur ca si voi veti gasi.

Mission Objective 1: Gasiti cat mai multe stencils-uri de tip adbusting in Brasov. Cine imi trimite 10 stencils-uri primul, va primi un cadou foarte util de la mine (e tot o carte)

Mission Objective 2: Cine imi aduce o poza cu un stencil adbusting pe care il voi considera REUSIT/ORIGINAL, va primi un al cadou si mai “fain”… ca sa vorbesc ardeleneste.

Secondary Mission Objective: Incercati cel putin in cazul MO2 sa fiti cat mai individualisti.
Nu uitati: sunteti in competite – in aceasta “misiune” tineti pentru voi si nu impartasiti colegilor. Pozele cu stencils-uri mi le puteti trimite pe mail sau, daca Razvan va fi de acord, le puteti pune pe blog.

Legat de premii: ma voi asigura ca merita (intrebati-o pe Ana Maria daca nu ma credeti).

Dead-Line: 11 Aprilie.

Cu respect,
Mihai Burlacu

P.S. Pentru cei care nu stiu ce este un stencil (inca)… tough luck :) .

Pam-para-raaaaam! Marele Urs vă vine în ajutor. Iată ce e ăla un stencil. E în engleză scris, dar sunt o grămadă de fotografii drept exemple aşa că o să vă prindeţi care-i şmenu’.

PREMIUL EDIŢIEI A DOUA A FOST CÂŞTIGAT DE SONIA VLAICU.

EDIŢIA I

Domn’ profesor Mihai Burlacu a lăsat un comentariu la rubrica CONTACT prin care ne invită pe toţi la un joc. Postez comentariul său sub forma unui articol pentru a avea mai multă vizibilitatea în rândul CeRePiştilor şi pentru a nu există voci care să strige “băăă, da’ eu de ce n-am ştiut de chestia asta?”.

Buna seara,

Asa cum v-am povestit unora dintre voi, va urmaresc blogul cu interes de ceva vreme. M-am gandit sa maresc putin miza si sa va fac o propunere de interes (cred eu) pentru voi, mai ales tinand cont ca sunteti la CRP.

Iata cum suna propunerea mea de “misiune” pentru voi:

De ceva timp incerc sa gasesc o reclama anume, veche de vreo 5 sau 6 ani, de la Orange.
Se intituleaza “Copilul cu delfinul” si MA INTERESEAZA.

Reclama prezinta un copil pe un debarcader (prelucrat CGI) pe lacul Sf. Ana. La un moment dat din apa iese un delfin… dar destule indicii…

Persoana care reuseste sa o gaseasca primul pana pe 4 Aprilie, va primi o carte de la mine cu o tema de interes pentru voi. Credeti-ma, o sa merite. Puteti sa o numiti “Premiul Burlacu” :) ). As dori ca Razvan sa mentioneze pe blog cine a fost prima persoana care a gasit-o si sa mi-o trimita pe mail (bineinteles daca Razvan va primi mesajul acesta).

De ce lansez provocarea asta?
Dupa cum va povesteam, publicitatea nu mai este un domeniu de interes pentru mine, asa ca vreau sa apelez la viitori specialisti.
Si apoi… am vazut ca exista unele plangeri ca nu sunteti luati in serios… ei bine, eu va iau in serios.
Nu uitati… 4 Aprilie.

Ah da… sa nu uit: Asta nu are nicio legatura cu scoala. Imaginati-va pur simplu ca sunteti in cautarea unei reclame vechi pentru un portofoliu la servici…

Cu respect,

Mihai Burlacu

PREMIUL PRIMEI EDIŢII A FOST CÂŞTIGAT DE ANA MARIA CRISTIŞOR.

Anunțuri