M-am gândit că ultimului seminar din viața noastră de viitori masteranzi sau muncitori calificaţi i se cuvin câteva rânduri.

Gata! S-a terminat! Caput! Prezenţa noastră nu va mai fi „strigată” şi noi nu ne vom mai face griji să avem „minumul” de prezenţe la seminar pentru a intra în examen sau a lua un punct în plus. Echipa „Laleaua” (Anda, Ale B, Cristina, Delia, Diana) au avut parte de un „bye-bye” cu dedicaţie printr-un apoteotic „să nu credeţi că sunteţi speciale, ci din contră” :)). Aplauze pentru Mister B. ! :)) Altfel, mişto discursul de final al aceluiaşi Mister B. (deh, cu el a fo’ ultimu’ seminar, de asta îl menţionez aşa de des) deşi, cică, nu-şi propusese aşa ceva, dar eu cred că şi l-a pregătit intens, că doar nu era să ne lase aşa… sec. A, şi Mister B. vorba cântecului (puţin adaptat) a unei celebre soliste vocale, Tina Turner: „We’re simply the best !”. Dar asta nu înseamnă nu ne iubim coleguţii din anu’ 2 care la anu’ vor fi în papucii noştri şi că nu le dorim să fie ce-am fost noi şi chiar mai mult decât atât.

Altfel, ce să vă mai zic, my friends? V-a plăcut? Nu, staţi, nu răspundeţi acuma. Ziceţi-mi după examenu’ de la Herr Coposescu, că ştiu sigur că majoritatea staţi cu morcovu’ în partea dorsală gândindu-vă că tre’ să tociţi. Da’ nu-i bai, că nu cre’ că o să ne pice pe vreunu’.

În încheiere, vă las cu cele două clipuri de promovare a facultăţii noastre făcute de „Dream Team-urile” de la Estetică.

P.S.: sfârşitu’ nu-i aici. Nu-i aici pentru că sesiunea abia a început şi am chef să mai punem în scenă nişte acţiuni memorabile.

