Astăzi m-am trezit răcită, fără niciun chef de cursuri. Am zis aşa: merg de dimineaţă, iar la seminarul de la 7 seara nu mă mai duc, stau acasă şi beau un ceai. Rău făceam!

Am mers totuşi la seminar, iar acum chiar mă bucur. Nici nu am simţit cum au trecut 100 de minute, iar de răceală, ce să mai zic…cred că aveam febră, dar eu ziceam că m-am încălzit de la atâta râs! Am avut cu Sorin Toarcea, pentru cei care au ratat prezentarea de început, purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov. Îmi place…îmi place proful, îmi place seminarul, îmi place atmosfera.

De mult aşteptam un seminar la care să se putem să râdem, să ne distrăm, să ne placă ce facem. Dacă vroiam seriozitate şi reguli stricte, mergeam la TCM, Mate-Info sau alte facultăţi unde ştii clar că sinx derivat e  cosx şi n-ai ce să râzi la chestia asta. Sau, în fine, n-ai voie să râzi. Aşa că am ales CRP…unde m-am lovit de seriozitatea şi rigiditatea de care fugeam de fapt.

Dar iată că totuşi se poate şi altfel!

